ش.سه

.

نظرات 8 + ارسال نظر
سعید(زیرتیغ) شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:37 ب.ظ

کبودی تنت را نیز بررسی میکند یا آنجا هم منتطقه ممنوعه است

کبودی تنم زیر خروارها لباس پنهان میشود!ناشی نیستم داداچ!:دی

سوفی شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

مرد است دیگر !!!! ..
حال چای نخورده ما چطوره ؟؟ بووووس

خوب است سوفی...خوب جلوه میکند!

آرام شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ

ببخشیدا ولی مسائل س ک سی !جنسی !رومانتیک!یا هر چیزه دیگه ای تا یه جایی جاذبه داره و زیادیش اثرش معکوس میشه !من اوایل خیلی بلاگتو دوست داشتم ولی الان احساس میکنم یه آدم ح ش ری میشینه و اینا رو مینویسه!البته ببخشید از اینکه این لفظ رو به کار بردم !نظرمو گفتم توام میتونی بگی میتونی دیگه نخونی اینجا رو یا به تو ربطی نداره!خیلی راحت !

آرام عزیز
اینجا به یاد فنجانهای چای سرد شده ساخته شده.در واقع به یاد دلیلی که باعث میشد فنجانهای چای،سرد و دست نخورده بمانند...
نمیگویم میتوانی دیگر نخوانی و نمیگویم به تو ربطی ندارد.به خواننده هایم جسارتی نمیکنم.
نمیدانم.این سبک نوشتن برای من نه دلیل بر شهـ وتی بودن یا حشـ ری بودن است نه اینکه تشنه اینجور اتفاقاتم.
اینجا اینگونه مینویسم چون از ابتدا قصدم بر همین بوده.
به هرحال ببخش اگر این وبلاگ دیگر آنگونه که میخواهی جذبت نمیکند...

پروانه شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ http://www.safayesadegi.blogfa.com

سلام
ادرس اینجا رو از یکی از دوستام گرفتم و به اون گفتم به خودتم میگم
خوشحالم که به ادمهایی برخورد میکنم که سکس را چیزی جز انزال میبینن ... بی پرده و رک گفتم ... دیگه سانسوری ندارم ..

رابطه های خوب و پر از لذتی رو برات ارزو میکنم عزیزم چرا که فهمیدی لذت چای های نخورده چی هستن


با صفا و ساده باشی

شـــ گردن ـــال شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://shalgardanism.persianblog.ir

عوضش لبای اوشون کلی قرمز میشه!! گفتم که بدونید اوشون هم اگه حواسشون جمع نباشه باید جوابگو باشن!!

نیلو یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ http://nilooi.blogfa.com/

یه پست گذاشته بودی مفصــل ..
چقد باهاش اشک ریختم ..
حیف کیبردم اونروزا خراب بود ..
وصف ِ حالم تو همون لحظه بهتر بود تا حالا ..
همیشه و همیشه اینجام ..
ناب ِ ناب ..

تحفه خانوم یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ http://kfasheghoooneh.blogfa.com

سلام...زیبا می نویسید...تمامش را خواندم....ازین به بعد هر روز سر می زنم....موفق باشید....

تحفه خانوم یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ب.ظ http://kfasheghoooneh.blogfa.com

معذرت می خوام اما هرچی خوندم و فکر کردم نفهمیدم منظورتون از چای نخورده چیه...

کسی که چای نخورد می شود چای نخورده!:)
من هم چای هایی را نخوردم به دلایلی که در پست اول ذکر شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد