ب.یک

.

نظرات 14 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

خیلی جالبه برام. خیلی ها با تیپ نوشته هات مشکل دارند و باز میان میخونند.
میخوام بگم یه وقت تاثیری روی تو نذاره و همینجور که دوست داری ادامه بده

یک عدد رها چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://yekadadraha.blogfa.com

دیوونه!بعضی موقع ها که میام نوشته تو بخونم یه لحظه میخوام رومو برگردونم!انگار اتفاقی چشمم افتاده به صحنه ی لب گرفتن دو نفر!یا اینکه در اتاق رو یهویی باز کردم و با دو نفر تو تخت مواجه شدم و همینجوری در حال ببخشید ببخشید گفتن در رو دوباره بستم!!میخوام درجه ی احساسِ خجالت و شرمم رو بگم ها!

شرم چرا رها؟:)
من اینجا احساساتمو بیان میکنم!خودم که شرم نمیکنم!:دی

متین چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://gahnevesht-matin.blogfa.com

چند دقیقه گذشته‌است .,

بهتر است جای دستت را چیز گرم دیگری پر کند ..

Saeed چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ http://dead-memories.blogfa.com

واااااای!! تو فوق العاده همه چیزو به هم ربط میدی!! عالیه!!

توت فرنگی چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://atrelabkhand.blogfa.com

پس جای خالیش یه جوری پر شد .:) امیدوارم بعدش با چیز گرمبری پر شه
همون که متین میگه:)

نه.پر نشد...
نوشته های من زمان خاصی ندارن!یا ساعت میزنم پایین پستم یا میگم که پست مربوط به الانه.این پست وصف حال الانم نیست!

سارا چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://khialekabood2.persianblog.ir/

یعنی فقط به این فکر می کنم که اینا رو از کجات میاری ها :دی

به همین فقط :دی

مینو پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://yousefabad.blogfa.com

همین کافی است واقعا

یک عدد رها پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ http://yekadadraha.blogfa.com

کلا میدونی که ...من دختری خجالتی هستم!!:دی

شهره جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام با عرض معذرت و شرمندگی فکر می کنم اگه خودتو به یه روانپزشک نشون بدی بد نباشه چون نشانه های مانیک و اعتیاد جنسی رو توی تو می بینم

ممنون به خاطر پیشنهادت!
من خودم روانشناس دارم.احتیاجی ندارم به روانپزشکی که شما معرفی میکنی.
اگر نشانه های اعتیاد جنسی رو در من دیدی میتونی دیگه نیای اینجا.من اینجا به قول شما به چیزی "معتاد"م و برای خودم مینویسم!نه برای شمای خواننده!OK؟

سعید(زیر تیغ) شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ق.ظ

سلام
خوب عزیز می خواستم واسه تو کامنت بزارم اما انگار باید جواب شهره عزیز رو بنویسم البته از جواب شما هم خوشم نیومد چون افراطی بود
شهره جان خدمتت عرض کنم که من نمی دونم منظورت از اعتیاد جنسی دقیقا چه درجه ای بود
ما همه یجورای معتاد هستیم هر کسی به یه چیز و شاید خیلی هامون به روابط جنسی و جالبه که از این خیلی ها خیلی ها هم نمی دونن که معتادش هستن
معتاد بودن همیشه بد نیست به شرطی که بدونی چطور این معتادی تو رو از بین نبره
مثلا اگه کسی روزی ۱۰ ساعت مطالعه کنه معتاد به کتابخونی هست ولی کسی اونو محکوم نمی کنه ولی اگه اون شخص شرایط مناسب مطالعه رو رعایت نکنه از کسی که روزی ۱۰ بار سکس می کنه بیشتر به خودش آسیب می رسونه
سرکار خانم شهره جان عزیز اصلا قصد ندارم بگم شما اشتباه می کنی و ... منظور من اینه که بدونی اعتیاد جنسی اونی نیست که شما تو این نوشته ها خوندی حداقل اگه می گفتی فانتزی های جنسی شاید بیشتر می شد بهش اعتکا کرد
خوش حالم که حرف دلت رو زدی چو اینجا هم کسی هست که حرفهای دلش رو می نویسه که البته خودش می دونه با اینکه من نفر اول لیستش هستم خیلی باهاش موافق نیستم و قبلا هم گفتم ولی به نظر من دنیای مجازی جاییه که با اختلافهای هم زندگی کنیم

مرسی سعید جان.:)

شهره دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

با عرض سلام مجدد اگه آدم چیزی رو برای خودش می نویسه نمیزاره تو اینترنت . تو دفتر خاطراتش می نویسه . پس حدسم درست بود .

شهره دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

با سلام مجدد من جواب آقا سعید رو ندیده بودم . منظورم از اعتیاد جنسی یک بیماری روانپزشکی است و ربطی هم به روانشناس نداره باید با دارو درمان بشه

مولود یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.last-way.blogfa.com

ای بابا...اومدم کامنت بزارم...دیدم اوضاع کل انداختن...یادم رفت چیزی رو که میخواستم بنویسم.
کسی مجبور کسی نمی کنه که پستهای یه نفر رو بخونی و با وقاحت حرف بزنی...
هیچ کسی این حق رو نداره که حتی در مورد زندگی بقیه فکر کنه...حداقلش اینجا تو این دنیای مجازی خودمونو نگاه داریم...

عزیزم قشنگ مینویسی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

انگشتانم
ایندیانا جونزیست
که دربین پاهایت
به دنبال معبد گمشده اش
میگردد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد